PL

Regulamin

REGULAMIN REZERWACJI, PŁATNOCI I UYTKOWANIA
W OBIEKCIE APARTAMENTY SZELGÓWKA CAMPING&GLAMPING

 

Definicje:

Wynajmujcy – właciciel obiektu Apartamenty Szelągówka Camping&Glamping, którym jest firma REDTARGET.PL sp z o.o. mieszcząca sipod adresem: Zerbuń 85, 11-320 Jeziorany, NIP: 5252800292, Regon: 384299228.

Najemca – osoba dokonujca najmu w obiekcie Apartamenty Szelgówka Camping&Glamping

 

§1

REZERWACJA I PŁATNOCI

 

1. Niniejszy Regulamin okrela warunki, na których mona dokonarezerwacji i najmu w Apartamentach Szelgówka Camping&Glamping

Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowieniniejszego Regulaminu.

2. Minimalny czas wynajcia apartamentów oraz glamping namiotów to 2 doby, parceli na campingu: minimum 1 doba. 

3. Od chwili dokonania rezerwacji wstpnej, czas na wniesienie zadatku wynosi 1 godzinę. Zadatek wynosi 50% całkowitej kwoty pobytu. Rezerwacjuznaje siza potwierdzonpo dokonaniu płatnoci online przez Nasz system rezerwacyjny lub po przesłaniu dowodu wpłaty/ przelewu na adres e-mail: kontakt@szelagowka.pl lub zaksigowaniu rodków na rachunku bankowym.

4. Rezerwacja gwarantowana nastpuje po wniesieniu zadatku za pobyt lub po dokonaniu rezerwacji poprzez nasz system rezerwacyjny na stronie www.szelagowka.pl/rezerwacja, gdzie Najemca dokona natychmiastowej zapłaty zadatku przez płatnoci online „Przelewy24”. W przypadku nieskutecznej zapłaty za rezerwacjpoprzez płatnoci online, Najemca ma prawo na dokonanie zapłaty zadatku przelewem bezporednio na konto bankowe Wynajmujcego, w innym przypadku jego rezerwacja zostanie anulowana po 24 godzinach.

5. Po zaksigowaniu przelewu zadatku lub przesłaniu potwierdzenia przelewu, do osoby rezerwujcej wysyłany jest e-mail z potwierdzeniem rezerwacji.

6. Wniesienie zadatku realizowane jest na rachunek bankowy o numerze: 04 1140 2004 0000 3902 7917 8654. W tytule przelewu należy umieci: imii nazwisko Najemcy oraz datpobytu od.. do...

7. W przypadku całkowitej rezygnacji Najemcy z pobytu z przyczyn niezalenych od Wynajmujcego, zadatek nie podlega zwrotowi.

8. Pozostałą część kwoty za pobyt naley uregulowaw obiekcie w dniu przyjazdu.

 

§2
POBYT I ZAKWATEROWANIE

 

1. Doba w apartamentach zaczyna sio godz. 15:00 (przyjazd), a koczy o godz. 11:00 (wyjazd). Doba w glamping namiotach i na campingu zaczyna sio godz. 16:00 (przyjazd), a koczy o godz. 12:00 (wyjazd).

2. Najemca zobowizany jest do poinformowania Wynajmujcego o planowanej godzinie dotarcia najpóniej na 1 godzinprzed przyjazdem.

3. W przypadku braku moliwoci dotarcia na umówionwczeniej godzin, Najemca zobowizany jest do niezwłocznego powiadomienia telefonicznie Najemcy.

4. Ewentualny wczeniejszy przyjazd (przed godzin15:00) musi zostauzgodniony z Wynajmujcym minimum 1 dziewczeniej.

5. W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Najemc, kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana.

6. W przypadku nieprzybycia Najemcy w wyznaczonym terminie, rezerwacja ulega automatycznemu anulowaniu o godzinie 11:00 dnia nastpnego, wniesiona opłata za pobyt nie podlega zwrotowi.

7. Istnieje moliwość przedłuenia pobytu wyłącznie w przypadku braku wczeniejszych rezerwacji domku przez innych goci.

8. Zakwaterowanie i wykwaterowanie odbywa się w recepcji.

9. Najemca nie moe uyczaalbo oddawaapartamentu/namiotu glampingowego w podnajem innym osobom.

10. Wiksza liczba osób niustalona moe przebywaw domku i na terenie wyłącznie za zgodWynajmujcego.

11. W przypadku przekroczenia deklarowanej liczby osób (bez zgody i wiedzy Wynajmujcego), zastrzega siprawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami bez koniecznoci zwrotu wniesionej wczeniej opłaty.

12. Najemca po przyjedzie, ale przed wprowadzeniem sizobowizany jest odebraapartament/ glamping namiot, tzn. sprawdzimeble i pozostałe urzdzenia znajdujce siwewntrz.

13. Uwagi co do uszkodze, zniszczenaley zgłosinatychmiast do Wynajmujcego. Wynajmujcy dopuszcza moliwość stwierdzenia uszkodzetzw. ukrytych. Brak uwag ze strony Najemcy, co do takich uszkodzew cigu 4 godzin po otrzymaniu kluczy oznacza, e Najemca nie ma zastrzeeco do całego obiektu, a wszystkie urzdzenia i meble znajdujsiw iloci zgodnej z zestawieniem wyposaenia i w dobrym stanie.

14. Najemca ponosi pełnodpowiedzialność materialnza wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia przedmiotów wyposaenia i urzdzetechnicznych zaistniałych podczas pobytu, czy to z winy umylnej lub nieumylnej.

15. Najemca ponosi wyłączni całkowitodpowiedzialność za przebywajce z niosoby (w tym dzieci) oraz zwierzta.

16. Korzystajcy z obiektu zobowizani sdo przestrzegania zasad bezpieczestwa przeciwpoarowego.

17. W apartamentach znajdujsiganice, których naley uyw przypadku pojawienia siognia oraz niezwłoczne o tym zdarzeniu poinformowaWynajmujcego. Za nieuzasadnione uycie ganicy Najemca zostanie obciążony kwot150 zł oraz kwot200 zł za posprztanie domku.

18. W apartamentach oraz glamping namiotach obowizuje całkowity zakaz palenia tytoniu.

19. Ze wzgldu na wymagania ochrony przeciwpoarowej nie wolno uywajakichkolwiek przyrzdów lub urzdzezasilanych energielektrycznlub gazow, nie bdcych wyposaeniem tych pomieszczei mogcych wytworzyzagroenie poarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania siwnoszenia łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.

20. Do palenia w kominku w apartamencie uywa siwyłącznie udostpnionego przez Wynajmujcego drewna.

22. Niedopuszczalne jest palenie grilla na tarasie apartamentu.

23. Najemca nie ma prawa bez wczeniejszej zgody Wynajmujcego obiekt, dokonywajakichkolwiek napraw lub czynijakichkolwiek nakładów lub zmian. O

koniecznoci dokonania napraw lub nakładów Najemca zobowizany jest niezwłocznie poinformowaWynajmujcego.

24. W przypadku wystpienia usterek technicznych Najemca proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie ich Wynajmujcemu, co umoliwi odpowiednireakcjoraz działanie.

25. Wynajmujcy nie ponosi odpowiedzialnoci za przejciowe niedogodnoci wystpujce u niezalenych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem prdu.

28. Parkowanie samochodów jest moliwe tylko w wyznaczonym do tego celu miejscu wskazanym przez administratora obiektu. Parking jest parkingiem niestrzeonym. Wynajmujcy nie ponosi odpowiedzialnoci za kradzielub zniszczenie pojazdów mechanicznych lub innych należących do Najemcy.

29. W przypadku, gdy Najemca w sposób znaczcy narusza spokój i/lub dobra ssiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia midzy ludmi oraz w przypadku uzasadnionej interwencji wezwania policji, Wynajmujcy zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Najemcy pobytu w obiekcie i nie jest wówczas zobowizany do zwrotu pienidzy za niewykorzystany okres pobytu.

30. Najemca zobowizany jest do utrzymywania oraz zwrotu apartamentu/glamping namiotu/ parceli w stanie zastanym, co obejmuje w szczególnoci pozostawienie umytych naczyi sprztów kuchennych przed wyjazdem, oprónienie lodówki z ywnoci i pozostawienie jej w nienagannym stanie, pozostawienie otoczenia w zastanym stanie.

 

§3

UBEZPIECZENIE

 

Cena usług wiadczonych przez Wynajmujcego nie obejmuje ubezpieczenia. Z usług korzystajNajemcy na własne ryzyko. Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majtku (szkody spowodowane na zdrowiu i majtku trzeciej osoby), równieza kradziebagay w czasie całego pobytu, Wynajmujcy nie ponosi odpowiedzialnoci.

 

§4

REKLAMACJE

 

1. Najemca ma prawo do składania reklamacji w przypadku zauwaenia uchybiew jakoci wiadczonych usług lub w innym zakresie.

2. Obiekt ma obowizek wiadczyusługi bez jakichkolwiek uchybiei innych wad.

3. Reklamacja moe zostazłoona przez Najemcna przykład:

  • .  a) pisemnie na adres obiektu: Szelgówka 4, 11-731 Sorkwity;

  • .  b) w formie elektronicznej za porednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@szelagowka.pl.

    4. Zaleca sipodanie przez Najemcw opisie reklamacji:

  • .  (1) informacji i okolicznoci dotyczcych przedmiotu reklamacji, w szczególnoci rodzaju i daty
    wystpienia uchybienia czy innej wady oraz

  • .  (2) danych kontaktowych składajcego reklamacj– ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie

    reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim majformjedynie zalecenia i nie wpływaj
    na skuteczność reklamacji złoonych z pominiciem zalecanego opisu reklamacji.

    5. Wynajmujcy ustosunkuje sido otrzymanej od Najemcy reklamacji i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia reklamacji w szczególnoci w formie pisemnej lub za porednictwem poczty elektronicznej, jeli Najemca w tym celu podał adres e-mail. Wynajmujcy udzieli Najemcy odpowiedzi na reklamacjw terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania, chyba e przepisy odrbne stanowiinaczej.

  •  

     

    §5
    POLITYKA PRYWATNOCI I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
  •  

     

    1. Administratorem danych osobowych Najemców obiektu oraz innych osób przebywajcych na terenie obiektu (zwanych dalej: Danymi Osobowymi) jest firma REDTARGET.PL sp. z o.o. mieszczca sipod adresem: Zerbuń 85, 11-320 Jeziorany. Obiekt przetwarza lub moe przetwarzaDane Osobowe: w celu realizacji umowy o wiadczenie usług hotelowych łączcej Najemcz obiektem Apartamenty Szelgówka Camping&Glamping dla celów wynikajcych z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez obiekt, takich jak marketing bezporedni usług własnych obiektu oraz usług podmiotów współpracujcych przy realizacji usług hotelowych wraz z usługami dodatkowymi, obsługa reklamacji, dochodzenie ewentualnych roszczelub obrona w zakresie ewentualnych wzajemnych roszczeNajemców, kontakt z Najemcami w razie nieprzewidzianych zdarze(np. błędu przy realizacji płatnoci), archiwizacja [art. 6 ust. 1 lit. f) RODO];

w celach marketingowych po zakoczeniu pobytu w obiekcie w oparciu o wyraonzgod[art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) – take jako współadministrator Danych Osobowych.