Regulamin
REGULAMIN REZERWACJI, PŁATNOŚCI I UŻYTKOWANIA
W OBIEKCIE APARTAMENTY SZELĄGÓWKA CAMPING&GLAMPING
Definicje:
Wynajmujący – właściciel obiektu Apartamenty Szelągówka Camping&Glamping, którym jest firma REDTARGET.PL sp z o.o. mieszcząca się pod adresem: Zerbuń 85, 11-320 Jeziorany, NIP: 5252800292, Regon: 384299228.
Najemca – osoba dokonująca najmu w obiekcie Apartamenty Szelągówka Camping&Glamping
§1
REZERWACJA I PŁATNOŚCI
1. Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i najmu w Apartamentach Szelągówka Camping&Glamping
Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
2. Minimalny czas wynajęcia apartamentów oraz glamping namiotów to 2 doby, parceli na campingu: minimum 1 doba.
3. Od chwili dokonania rezerwacji wstępnej, czas na wniesienie zadatku wynosi 1 godzinę. Zadatek wynosi 50% całkowitej kwoty pobytu. Rezerwację uznaje się za potwierdzoną po dokonaniu płatności online przez Nasz system rezerwacyjny lub po przesłaniu dowodu wpłaty/ przelewu na adres e-mail: kontakt@szelagowka.pl lub zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym.
4. Rezerwacja gwarantowana następuje po wniesieniu zadatku za pobyt lub po dokonaniu rezerwacji poprzez nasz system rezerwacyjny na stronie www.szelagowka.pl/rezerwacja, gdzie Najemca dokona natychmiastowej zapłaty zadatku przez płatności online „Przelewy24”. W przypadku nieskutecznej zapłaty za rezerwację poprzez płatności online, Najemca ma prawo na dokonanie zapłaty zadatku przelewem bezpośrednio na konto bankowe Wynajmującego, w innym przypadku jego rezerwacja zostanie anulowana po 24 godzinach.
5. Po zaksięgowaniu przelewu zadatku lub przesłaniu potwierdzenia przelewu, do osoby rezerwującej wysyłany jest e-mail z potwierdzeniem rezerwacji.
6. Wniesienie zadatku realizowane jest na rachunek bankowy o numerze: 04 1140 2004 0000 3902 7917 8654. W tytule przelewu należy umieścić: imię i nazwisko Najemcy oraz datę pobytu od.. do...
7. W przypadku całkowitej rezygnacji Najemcy z pobytu z przyczyn niezależnych od Wynajmującego, zadatek nie podlega zwrotowi.
8. Pozostałą część kwoty za pobyt należy uregulować w obiekcie w dniu przyjazdu.
§2
POBYT I ZAKWATEROWANIE
1. Doba w apartamentach zaczyna się o godz. 15:00 (przyjazd), a kończy o godz. 11:00 (wyjazd). Doba w glamping namiotach i na campingu zaczyna się o godz. 16:00 (przyjazd), a kończy o godz. 12:00 (wyjazd).
2. Najemca zobowiązany jest do poinformowania Wynajmującego o planowanej godzinie dotarcia najpóźniej na 1 godzinę przed przyjazdem.
3. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę, Najemca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia telefonicznie Najemcy.
4. Ewentualny wcześniejszy przyjazd (przed godziną 15:00) musi zostać uzgodniony z Wynajmującym minimum 1 dzień wcześniej.
5. W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Najemcę, kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana.
6. W przypadku nieprzybycia Najemcy w wyznaczonym terminie, rezerwacja ulega automatycznemu anulowaniu o godzinie 11:00 dnia następnego, wniesiona opłata za pobyt nie podlega zwrotowi.
7. Istnieje możliwość przedłużenia pobytu wyłącznie w przypadku braku wcześniejszych rezerwacji domku przez innych gości.
8. Zakwaterowanie i wykwaterowanie odbywa się w recepcji.
9. Najemca nie może użyczać albo oddawać apartamentu/namiotu glampingowego w podnajem innym osobom.
10. Większa liczba osób niż ustalona może przebywać w domku i na terenie wyłącznie za zgodą Wynajmującego.
11. W przypadku przekroczenia deklarowanej liczby osób (bez zgody i wiedzy Wynajmującego), zastrzega się prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.
12. Najemca po przyjeździe, ale przed wprowadzeniem się zobowiązany jest odebrać apartament/ glamping namiot, tzn. sprawdzić meble i pozostałe urządzenia znajdujące się wewnątrz.
13. Uwagi co do uszkodzeń, zniszczeń należy zgłosić natychmiast do Wynajmującego. Wynajmujący dopuszcza możliwość stwierdzenia uszkodzeń tzw. ukrytych. Brak uwag ze strony Najemcy, co do takich uszkodzeń w ciągu 4 godzin po otrzymaniu kluczy oznacza, że Najemca nie ma zastrzeżeń co do całego obiektu, a wszystkie urządzenia i meble znajdują się w ilości zgodnej z zestawieniem wyposażenia i w dobrym stanie.
14. Najemca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych zaistniałych podczas pobytu, czy to z winy umyślnej lub nieumyślnej.
15. Najemca ponosi wyłączną i całkowitą odpowiedzialność za przebywające z nią osoby (w tym dzieci) oraz zwierzęta.
16. Korzystający z obiektu zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
17. W apartamentach znajdują się gaśnice, których należy użyć w przypadku pojawienia się ognia oraz niezwłoczne o tym zdarzeniu poinformować Wynajmującego. Za nieuzasadnione użycie gaśnicy Najemca zostanie obciążony kwotą 150 zł oraz kwotą 200 zł za posprzątanie domku.
18. W apartamentach oraz glamping namiotach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
19. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub urządzeń zasilanych energią elektryczną lub gazową, nie będących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
20. Do palenia w kominku w apartamencie używa się wyłącznie udostępnionego przez Wynajmującego drewna.
22. Niedopuszczalne jest palenie grilla na tarasie apartamentu.
23. Najemca nie ma prawa bez wcześniejszej zgody Wynajmującego obiekt, dokonywać jakichkolwiek napraw lub czynić jakichkolwiek nakładów lub zmian. O
konieczności dokonania napraw lub nakładów Najemca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Wynajmującego.
24. W przypadku wystąpienia usterek technicznych Najemca proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie ich Wynajmującemu, co umożliwi odpowiednią reakcję oraz działanie.
25. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem prądu.
28. Parkowanie samochodów jest możliwe tylko w wyznaczonym do tego celu miejscu wskazanym przez administratora obiektu. Parking jest parkingiem niestrzeżonym. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za kradzież lub zniszczenie pojazdów mechanicznych lub innych należących do Najemcy.
29. W przypadku, gdy Najemca w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi oraz w przypadku uzasadnionej interwencji wezwania policji, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Najemcy pobytu w obiekcie i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
30. Najemca zobowiązany jest do utrzymywania oraz zwrotu apartamentu/glamping namiotu/ parceli w stanie zastanym, co obejmuje w szczególności pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych przed wyjazdem, opróżnienie lodówki z żywności i pozostawienie jej w nienagannym stanie, pozostawienie otoczenia w zastanym stanie.
§3
UBEZPIECZENIE
Cena usług świadczonych przez Wynajmującego nie obejmuje ubezpieczenia. Z usług korzystają Najemcy na własne ryzyko. Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku (szkody spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby), również za kradzież bagaży w czasie całego pobytu, Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności.
§4
REKLAMACJE
1. Najemca ma prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług lub w innym zakresie.
2. Obiekt ma obowiązek świadczyć usługi bez jakichkolwiek uchybień i innych wad.
3. Reklamacja może zostać złożona przez Najemcę na przykład:
-
. a) pisemnie na adres obiektu: Szelągówka 4, 11-731 Sorkwity;
-
. b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@szelagowka.pl.
4. Zaleca się podanie przez Najemcę w opisie reklamacji:
-
. (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty
wystąpienia uchybienia czy innej wady oraz -
. (2) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie
reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają
na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.5. Wynajmujący ustosunkuje się do otrzymanej od Najemcy reklamacji i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia reklamacji w szczególności w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli Najemca w tym celu podał adres e-mail. Wynajmujący udzieli Najemcy odpowiedzi na reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania, chyba że przepisy odrębne stanowią inaczej.
-
POLITYKA PRYWATNOŚCI I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH -
− w celach marketingowych po zakończeniu pobytu w obiekcie w oparciu o wyrażoną zgodę [art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) – także jako współadministrator Danych Osobowych.